U bent hier

Inschrijven in de gemeente Tilburg

Als je naar Tilburg verhuist, moet je je inschrijven bij de gemeente. Een verhuizing doorgeven kan vanaf 30 dagen voor de verhuizing of tot 5 dagen erna. Geef je het later door? Dan wordt de dag van doorgeven de verhuisdatum. Geef je je verhuizing niet door, dan maak je kans op een boete!

Hoe inschrijven bij de gemeente Tilburg?

Het inschrijven bij de gemeente kan online, schriftelijk of door een afspraak te maken bij de gemeente. Online inschrijven bij de gemeente Tilburg kan met behulp van je DigiD. Wil je persoonlijk inschrijven bij een van de gemeente Tilburg? Dan moet je een afspraak te maken om langs te komen.

Wat heb je nodig om je in te schrijven?

Als je je gaat inschrijven bij de gemeente Tilburg heb je de volgende dingen nodig:

  • Identiteitsbewijs
  • Een bewijs van bewoning (bijvoorbeeld een koopcontract, huurcontract of bij antikraak een gebruikersovereenkomst)

Meer details vind je op de website van gemeente Tilburg. Je kunt de wijziging van je woonsituatie aan de DUO doorgeven door met je DigiD in te loggen.

Wat moet je doen als je gaat verhuizen?

  • Geef je adreswijziging door aan de gemeente Tilburg.
  • Geef je adreswijziging door aan de DUO.
  • Geef je adreswijziging door aan je universiteit of hogeschool en andere instanties.

Kamer vinden in Tilburg

Ben je nog op zoek naar een kamer in Tilburg? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief en ontvang maandelijks de nieuwste kamers in je mailbox!

 

Lees ook

verhuisdoos hond
Abonneren op